Sunshine!!!!

Då var min födelsedag förbi för denna gång... =(
Är supernöjd med gårdagen och alla paketer, hade även
frukostkalas med familjen idag och fick ytterligare massa paket =)
Sånt gillar vi, TUSEN tack för allt!!!

På eftermiddagen igår var jag nere i stan och fikade med Lina och Malin.
Super mysigt och helt underbart väder....
Kvällen avslutades med middag på Tycho tillsammans med
Älsklingen, Lina och Henke.  Mums säger jag bara!
Idag har jag som sagt haft frukostkalas. Sen stekte jag mig i solen,
Häääääärligt!
Om en stund ska vi hem till mamma och pappa o grilla!
(för olle vill se arsenal såklart haha)




Älskar sooooolen =)


Kommentarer
Postat av: Michelle

grattis i efterhand vännen!!!!!!! stor pöss till dig!!

2009-04-19 @ 18:01:10
URL: http://chellelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0