Underbart vårväder!!!

Dagen har jag spenderat med Malin nere i stan, suttit på 261 och njutit av solen.
Underbart säger jag bara!!!!
Jag och Olle har även varit och handlat vårt skötbord, som nog blir uppbyggt
 imorgon hoppas jag... Även fått vagnen nu, känns så overkligt att det finns
så mycke bebis prylar här hemma haha
Men nu är det ju bara 12 veckor kvar.....tiden går så fort!
Känns som jag nyligen tog det där grav.testet som förändrade allt=)

Vad har då hänt sen sista jag bloggade...hhrmm.... det var ju ett tag sen!
I fredags var jag och Annie på sundsgården för att titta på årets teckenshow,
en upplevelse eller vad säger du annie haha
Helgen har varit ganska lugn och mysig faktiskt
Suttit mycket på balkongen och lapat sol, hälrigt härligt!
Imorgon ska jag och Malin simma HAHA eller hon har ju lovat maj
att jag ska få se henne göra bomben =)
Stackars alla barn..... Nä men vi ska simma, basta och njuta av att vara smidiga i vattnet
(kan ju få vara det nånstanns...)

Nä minsann och låda nu ska jag hoppa i pyjamasen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0