Var blir dagarna av?!

Känns som tiden bara springer iväg, glömmer bort att blogga!
pausar från solen nu, helt vaaaarm! Men får snart ut på balkongen och pressa igen så man
får lite fin solbränna till dopet som vi ska på,på måndag.
Sebastian som skall döpas, ska även bli spännande och få lyssna på pernilla som ska sjunga.
Hört gott rykte om henne *tihii*
Från det ena till det andra, vårt skötbord är INTE ihop byggt än.....
När nästan hela var klart så fattades en bannad del, irriterande!
Åkte till Jysk där vi köpt det och frågade om vi kunde få den delen och det var inga problem.
Problemet kom när dom hade öppnat flera lådor och upptäckte att den delen fattades i alla!!!!!
Hhrmmm.... så nu vet vi inte om och när vi får det....vill ju ha upp det NU =)

Som jag skrev i förra inlägget så var jag och malin o "simmade" i tisdags!
Någon bomben fick jag aldrig se men hon gjorde annat sjukt, härlig dag iaf!
Men fick åka hem o lägga mig direkt efter mådde skiiiiit,
jag som skulle titta på när oliver lärde sig simma...
Han blev nog lite besviken på mig, han ville så gärna få visa upp!
Förlåt hjärtat!


Vecka 28 (men är nu i vecka 29)


Kommentarer
Postat av: Lina

Tjocke bebbe :)

2009-04-10 @ 20:54:09
URL: http://annalinasofiakarlsson.blogspot.com
Postat av: Malin

Dumbo tihi ;-)

2009-04-10 @ 21:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0