vaken natt JADÅ


såja... då var vår lilla trollunge igång igen!
Varit vaken sedan 01.00, men får ju8 va nöjd fick sova 3 timmar innan de haha
Han somna nu igen för 30 minuter sedan men hade ändå stält klockan på 05.00
så kunde lika bra ble uppe.
Idag är det ullared med systeryster som står på schemat =) hääärligt!
Theo ska hem till tant lina hela dagen (hoppas han är snäll där)
men han har ju bråkat hela natten så då borde han ta igen det under dagen *hoppas hoppas*
Tusen tack gumman för du ställer upp så mycket, vi UPPSKATTAR det massor ska du veta!
♥♥♥

Varit ett par jobbiga dagar, alla tankar som snurrat kring älskade mormor och allt kring Theo....
Varit ganska irriterad med, så härligt att alla vet lösningar till allt....
Det är bara så att det inte finns lösningar på allt, han har kolik och vad ska vi göra åt saken?!
Vi älskar han över allt annat men det är lite tufft och han mår inte så jätte bra alltid.
Den lille magen... om man bara kunde hjälpt daj snuttis!!!
Men så kommer folk - om ni rapar han så mår han bra sen!
Jo men bra, om bara en rap hade vatt botemedel på kolik HAHA

Nä nog om det nu ska jag klä mig och sen ska jag väcka min trollunge och klä honom ♥



Kommentarer
Postat av: Systeryster....

TUSEN TACK FÖR IDAG!!!

2009-08-27 @ 21:24:17
Postat av: Michelle

Kolik kan vara förfärligt men ni kommer fixa det. Det jobbiga är ju att ni alla tre lider. Jag lovar att det blir bättre! Var själv ett jävla kolik barn hehe men var tålmodig. Ha så trevligt i ullared! Pöss

2009-08-28 @ 09:58:02
URL: http://chellelicious.blogg.se/
Postat av: Johanna

Gud vad söt han är:) förlåt att jag är värdelös på att höra av mig men det har vatt mycke:S hoppas allt är bra med er! Tänker på er! <3

2009-09-01 @ 13:28:00
URL: http://willybruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0