Upp o Ner

Jaaa precis så känns det nu
Fick reda på i em att jag inte får förlängt vilket känns piss av många anledningar
Kommer sakna dom grymt mycke, trivs så bra på jobb!!!
Men de får gå.... tur jag har daj älskling som stöttar maj!
Kvällen igår hemma hos annie var super mysig och maten...säger bara MUMS!!!
Kul o träffa er igen.... bler allt för sällan =/
Idag har jag vatt lite flitig, städat, tvättat, lagat mat m.m
Även varit och tagit nya blodprover... hoppas dom är bra!
Känner maj iaf mycket bättre=) alltid något tihii

O lille grodan har varit SUPER aktiv haha Mysigt



Kommentarer
Postat av: annie

ja guman trist d me jobb...men du ska se att det löser sig till slut..då kan du heller ej gå på showen eller?sköt om er..Puss

2009-02-26 @ 09:15:31
URL: http://missidetorka.blogg.se/
Postat av: Johanna

så tråkigt att du inte fick förlängt.. säger som du har sagt till mig, du hittar säkert ett nytt:) men veet hur det är att sluta nånstans där man trivs:/

-<3

2009-03-11 @ 19:43:44
URL: http://willybruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0