Vår?!

Äntligen sol, känner sig mycket piggare då....Vårväder på gång?
Känner maj även på topp eftersom mina "mirakelpiller" hjälper!
Igår gjorde jag inget speciellt, körde hem till malin med en blomma på kvällen eftersom hon blett gammal nu ;)
tihiii hela 30 år! Hur känns de??
Lille grodan blir bara mer o mer aktiv
Så himla mysigt att bara ligga o känna hur "den" vänder sig och sparkar
♥ Obeskrivlig känsla=)  ♥
Mamma o Pappa längtar sååå efter daj!!!!
Har passat Sebbe idag så mysigt, lina kom oxå
Man sitter bara o drömmer saj bort...Tänk att om 4 månader kommer vår lille groda!
Kan inte förstå att jag ska bli mamma hhrmmm...=/
Kvällen består av mat hemma hos annie och jimmy MUMS
Ska bli riktig kul o träffa daj gumman, har blett så lite på sistone...


Om du bara visste hur mycket du betyder för mig hjärtat!!!!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack det känns bara bra!! ;-)

2009-02-24 @ 15:29:34
Postat av: annie

jaa supermysigt att ha haft er här..fått känna lite på magen o så..hihi...längtar me tills grodan kommer..när ska ja få en alldeles egen liten kotte eller groda tro? hihi...hörs snäckan...puss

2009-02-24 @ 21:32:49
URL: http://missidetorka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0