Smycke!!!

Äntligen har mitt  "ängla görande"  kommit igång igen, roligt!
Nästa torsdag den 6 augusti ska jag ha ett nytt änglaparty eller
njaa...det blir ett kombinerat party =)
Änglaparty / Smyckeparty, malin ska oxå ha det och hon stansar
på "budskapsringar". Super fina är dom!!!
Har köpt 2 stycken, en till mig och en till olle

Den 30 Augusti ska jag även stå på häljarpsdagen, hoppas ni kommer
förbi och kikar på änglarna =) Kommer stå där mellan klockan 10-15

Slänger in lite nya bilder på några änglar....






Våra fina halsband som malin gjort!
Tack



Kommentarer
Postat av: Angeliqa

Hejsan hej, ännu en gång, det är himla fina änglar du gör ch det är jättefina smycken din väninna gör!

Jag ska nog ha ett party jag också om det går för sig, mamma sitter här brevid och vill också ha änglar =) Hon hälsar att ni har en fin pojke.

Du är jätteduktig!

Kram

2009-07-30 @ 12:06:10
URL: http://angeliqajonsson.blogg.se/
Postat av: Michelle

Så himla fint! Roligt att du har tid att sitta lite :) pöss

2009-07-30 @ 19:24:55
URL: http://chellelicious.blogg.se/
Postat av: annie

Superfina gumman och va fina smycke malin gör, skoj! Hur mår ni, nån mer influensa? Nu börjar ja snart bli frisk men vill inte ge med sig helt..hoppas vi kan ses snart..kanske ffred nästa veck?för då ska ja till hbg med..Hörs av..Puss

2009-07-31 @ 10:21:49
URL: http://missidetorka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0