Midsommardagen...

Nu går det mot mörkare tider igen, nä fy vad deppigt!!!
Nu ska vi först ha riktig sommar =)
En mycket trevlig dag igår, synd att vädret svek bara... massa god mat MUMS!
Så jag tackar för igår!!!
Idag har jag och älsklingen legat o myst länge i sängen, ätit frukost och sen
lagt oss i sängen igen tihii så mysigt!
Olle har pratat med grodan, sagt att han/hon borde komma ut snart.
Vi har ju allting färdigt. Det är många som längtar och frågar efter daj!

Vid 19 så stack vi och åt langos med josse och anna i borstahusen.
Där jag även blev skjuten av en softairgun!!!!!!!!
Det gjorde sådär lagom ont och jag blev ganska lack, vem var det om
inte små snorungar (ej svensk härkomst iheller) förvånad?!?!
Efter det så gick vi en sväng inom campingen till annas föräldrar, haha
Helt galet campingliv =)

Nä nu kallar faktiskt sängen på maj för jag är DUNDER TRÖTT!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0