Änglar

Helgen över....
Denna helgen har varit jätte härlig, bara myst o gjort precis vad man känt för!
I fredags kom lina o baka kladdkaka med maj... sen låg hon o kände på grodan tihiii
han/hon sparkade o gjorde volter o nöjd blev hon=)
Igår så var vi en stund hos syrran i häljarp. Jag och oliver såg "snowbuddies"
På kvällen hade jag o olle slappekväll *sköönt*
natten har varit sådär..... grodan har vatt i full gång så jag känner maj ganska så trött idag måste jag erkänna menmen
Det är väl bara början, värre kommer det bli sen när han/hon kommer ut;)
Smider mina planer om imorgon haha ska nog åka till malmö och köpa lite saker till mina "änglar" som jag ska börja göra!
kommer väl bilder sen när man gjort några...
tänka att annie kunde lura in maj på det spåret ändå....HAHA
 



Kommentarer
Postat av: Johanna

änglar ? =) saknar min mysssan!

2009-03-11 @ 19:41:14
URL: http://willybruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0