Berg och dalbana?? NÄ tack!

Halva dagen har gått men hela dagen är förstörd!
JA så känns det iallafall......
Att man alltid ska behöva klabba med FK om allt, orkar inte det!
Förstår inte heller hur systemet funkar...de säger till mig att de vore bättre om jag hade varit helt
sjukskriven istället för att försöka jobba?!?! Hur går det ihop?
Ska man gå till läkaren dag1 man är sjuk och be om en sjukskrivning????
O stackars Johanna får välja mellan 8 h jobb/vecka eller full ersättning från A-kassan... Ja vad väljer man!
Uppmuntrar till att säga upp sig.... AJJA jag fattar ingenting! TRÖTT på de!!!!

Har precis kommit hem, ätit lunch med mamsen!!! *Mums*
Sen fick jag sålt några änglar till och fick en del beställningar, så himla roligt!!!

Nu ska jag ligga o "mysa" med grodan och försöka bli på bättre humör =)
Han/Hon gör mig super lycklig!!!!!
Imorgon ska jag få lyssna på ditt hjärta......


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det e full kaos på FK...folk säger upp sig och okunniga människor som fått ta över jobben, inte konstigt det blir klabb!

Hoppas det löser sig iallafall.

Puss

2009-03-18 @ 20:54:32
Postat av: Josse

det var jag som skrev...

2009-03-18 @ 20:55:04
URL: http://korrelito.blogg.se/
Postat av: Johanna

ja asså det e helt sanslöst vilket system vi har. fatta att folk inte pallar bry sig till sist. men det var skönt att prata med dej gumman:) <3

2009-03-20 @ 22:48:03
URL: http://willybruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0