Fredag hela dagen!

Slarvat är vad jag gjort, inte skrivit på massa dagar ju!!!
Skärpning på mig MEN har faktiskt jobbat varje dag denna veckan och är helt slut!
Nu har jag bara mån och tis kvar sen slutar jag, tyvärr...
Veckan har bestått av jobb som sagt, handlat pärlor, träffat syster yster=)
Vill ge henne en extra stjärna för att hon är så grym, kämpar o har sig!
Du kommer nå ditt mål..... Så roligt att se dig må så bra igen!
Kvällen kommer bestå av mys framför tv:n, sen imorgon kommer "knorris" =)
 Han ska även sova hos oss, så det ska bli rikigt mysigt!

Nä minsann... nu kallar tv:n!



Kommentarer
Postat av: Malin

Tack sötis!!

Puss & kram

2009-03-29 @ 22:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0