Måndag.....

Hhrmmm ja  helgen är över och jag har börjat jobba igen!
Känns jätte härligt, har verkligen saknat dom på jobb=)
Under helgen firade vi syster yster som blev hela 30 år och
 igår var vi o badade med mitt gudbarn!!!
 Lina o henke va oxå med.... Ja henke såg ju ut som han gjorde!
Ett tips: luta er aldrig mot bilar som inte finns...
HAHA jag har sett hur de kan sluta ;)


Uppdatering om magen...
Ja den växe tihii
fick ta ut min piercing igår vilket nog va tur, har ganska ont där idag
det stramar som bara den...
annars är det som vanligt, gympa 24 h/ dygn
Sköt om er

P.s Anna tänker på daj de ska du veta!!!



Kommentarer
Postat av: Malin

haha snart slutar du som jag!!!

puss

2009-03-03 @ 20:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0