8 Veckor kvar

, nu har typ alla skällt på mig att jag inte skrivit....
Har varken orkat eller haft tid!
1½ Vecka sedan jag skrev och det känns som man gjort massor.
Orkar inte rabbla allt!!!!
Varit ute i häljarp en del, oliver har lärt sig cykla =)
-Pappa du är bäst i världen som lärt mig cykla
HAHA han är super glad och stolt över att kunna det nu.
Tänk att han blivit så stor, mosters lille prins!
Annars har det varit en del fika med min kära malin som bara jäser och jäser....
Den lille killen borde "ploppa" ut snart, så spännande!
Endast 5 dagar kvar till BF...
Nästa på tur är minsann jag, vilket jag inte riktigt kan förstå!!!
Inte ska jag bli mamma?!?! JO faktiskt =)
Allt är iordning här hemma för grodan, tvättat kläderna, bäddat säng / vagn.
Jag och olle satt o kollade på olika arsenal dressar som han vill ha till grodan.
Så blir att beställa det nu i dagarna, mega söta var dom!

Magen den växer och det känns mer och mer att där finns ett litet
liv därinne. Sparkar och knuffar nästan hela tiden.
Varit hos barnmorskan på kontroll och grodan ligger inte på rätt håll än HAHA
Inte så oväntat "han" ligger aldrig på samma håll mer än 2 minuter.
Så nätterna är sådär men det är nog bara till att vänja sig.....


Här kommer lite bilder från veckan





Kommentarer
Postat av: annie

hihi låter som ni redan bestämt att d e en pojke, tänk vad förvånade ni kanske kommer bli?låter som att allt e bra iaf, sköt om dig..Puss

2009-05-04 @ 13:45:25
URL: http://missidetorka.blogg.se/
Postat av: My

Nädå inte alls men tycker inte om att säga den/det där inne.... låter som om de vore en ailien då haha så lättare att sä han/hon =)

2009-05-04 @ 14:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0