Då har en ny vecka börjat...

Ny vecka och nya tag!
Hoppas vi att all maginfluensa från alla håll o kanter
är över, har klarat mig än så länge....
Vill verkligen INTE ha det nu, nog inte så uppskattat av grodan heller!
Tror nog att dom där pepparkornen funkade trots allt =)
Idag ska jag till Hbg med Lina när Olle kommer
hem med bilen. Behöver inhandla lite nya saker
till min änglar. Ska ju faktiskt ha ett  "änglaparty"nu i slutet på Maj.
Måste därför ha lite nyheter! Ska bli jätte roligt!!!

Annars har det inte hänt så mycket, missade min tid hos
barnmorskan i fredags klantigt nog. Så nu ska jag dit
på onsdag istället och se hur grodan mår=)
"han" sprallar väl som vanligt, brukar sparka bort henne när
hon kommer och känner på magen *skrattar*

Grodan har börjat med något nytt nu...
Hickar 1 timme på morgonen så man vaknar och sen
1 timme på kvällen när man ska sova. Detta uppskattas
inte av grodans mamma!!! HAHA
Hela magen studsar ju på mig.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0