Fredag...


Ja äntligen fredag.... dagen började super bra!!! annie och emeile kom nämligen hit på frukost=)
Bullar och god fika, sånt gillar vi!
Nu sitter jag här med vår nya laptop i knäet o försöker komma överens med den...
det går sådär kan jag meddela, har VÄLDIGA problem med musen hahhaha
Ajja man vänjer väl sig. I tisdags kväll var vi hemma hos malin och joakim för att grattulera
till deras lille prins. SÅÅÅÅÅ himla söt, ni anar inte!
Det är långt ifrån alla nyfödda som är super söta, oftast lite "tilltryckta" och flammiga i skinnet.
Inte "prinsen" inte.... nä han var helt slät o fin i hyn och som sagt super söööt!

Man kan ju inget annat än o lääääängta ihjäl sig när man ser ett sånt knyte!
Om du bara visste grodan så efterlängtad och älskad du är av mamma och pappa....
Konstigt att man kan känna så utan att ha sett eller "känna" bebisen!
Men det är kärlek!!!!

Kvällen består av grillad mat ute hos mina föräldrar.
Svårt att motstå, grillat kött, nypotatis, sallad och en go kall cider
(fast det sista var mest önsketänkande haha)
Det är tur man har så goa föräldrar som ställer upp för en.... TACK!

Kommentarer
Postat av: annie

var jättemysigt att träffa er idag, har tänkt p¨å mina änglar dessutom, längtar tills ja får dem, hihi=) o grodan, du ska veta att du är inte bara längtad efter mor o far..JAG vill SE och KÄNNA dig..hihi..sköt om er!//

2009-05-22 @ 21:35:34
URL: http://missidetorka.blogg.se/
Postat av: Josse

haha jag känner på mig att han kommer bli ett russin precis som jaaaaag :D

2009-05-22 @ 22:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0