Pojke eller Flicka vad tror du??


TECKEN......................................POJKE. ...................FLICKA
Bebisen hickar:...........................Lite............ .............Mycket  -Pojke
Magen:......................................Toppig framåt...........Bred åt sidorna- Vet inte haha
Magen:......................................Långt ner.................Högt upp-Pojke
Din hud:....................................Torr...... ....................Mjuk-Pojke
Ditt hår:....................................Tjockt & glansigt........Tunt & matt -Flicka
Bebisens hjärtljud:.....................Under 140/min..........Över 140/min -Flicka
Illamående de 12 första veckorna:Nej.........................Ja -Flicka
Sover på:..................................Vänster sida.............Höger sida -Flicka
Hormon rand:............................Tydlig rand...............Ingen rand -Flicka
Du är sugen på:.........................Sött.................. .......Surt& salt-Flicka

Enligt detta borde jag få en flicka men själv tror jag en pojke...
Alla tror väldigt olika så vi får la se =)

Vad tror du då?


Kommentarer
Postat av: Malin

Moster hoppas på en lite flicka att handla kläder till ;-)

2009-05-05 @ 08:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0