Sömnlösa nätter

Ja nästan iallafall... han har varit vaken mellan 01.00-05.30 nu i 2 nätter!
Det känns tro mig, men inatt orkade jag inte stå o natta han hur länge som helst
så jag tog upp honom så satte jag mig med änglarna! HAHA
Fick gjort jätte mycket och han var lika lycklig för att sitta i sin "sitter".
Nu har han precis somnat igen och igentligen borde man sova men känner maj inte trött (!!!)
Är nog övertrött... Men helgen börjar ju idag så kan va uppe lite längre =)
Olle jobbar ju aldrig på fredagar för han är pappa ledig då, det gillar vi!

Igår hade malin "pimp my baby" party här.... mycket trevligt, tack alla som kom!
Man handlade ju en del IGEN, som om man inte har allt snart! Älskar dina saker malin!

Nä slööö på soffan står nog på schemat och en härlig dusch!
Är lite nerkräkt (mer än vanligt), Theo kräker jämt och ständigt och man har blett
en kräkmamma.... känns som man stinker på flera kilometer!
Ajja sköt om er alla ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0