Uppdatering.....

Nu har det gått låååång tid sedan jag skrev, tyvärr.
Så här kommer lite uppdatering med bilder.... orkar inte skriva! skrattar

 Snuttis har börjat äta gröt och han ÄLSKAR det!

 Haft en helt underbar dag med dessa godingar, tack för maten annnie!!

 Träffat familjen och Theo är såå älskad av Oliver o Sebastian , så goa!

 Theo har blivit väldigt rörlig och ligger aldrig där man lägger han, rullar runt och har sig =)

 Packat in nästan alla julkappar tillsammans med Theo, han fick blunda när vi packade in till honom hahahaha Får se om ni varit snälla och får något ;)


..............................Det började brinna i vår gata typ nu så fick ett avbrott.........
Sjukt vad folk kan va nyfikna, gatan är full av människor som bara stirrar!

Ajja nu fortsätter jag med min uppdatering haha

 Theo myser med faster Lena som väntar tvillingar (IGEN!) Vi längtar efter dom små liven

 Sagt Hejdå till vår Lina för hon ska till USA imorgon.... snyft.....

 Mamma säger att jag är det sötaste som finns, sant?

 Theo har badat skumbad =) Han fullkomligt älskar att bada!!!!!

Slut för denna gång!




Kommentarer
Postat av: emelie

hihi sååå härliga bilder =) theo e så söt =) hihi

2009-11-01 @ 16:54:00
Postat av: Lina

Så fina bilder :) Ja kommer sakna er! Väx inte för mycket Theo! Men kommer ju en runda nu snart innan jag åker och pussar dig hejdå igen :) Lav U!!!

2009-11-01 @ 17:00:19
URL: http://annalinasofiakarlsson.blogspot.com
Postat av: annie

härlig uppdatering!!Hoppas vi kan ses denna veckan! PUSS

2009-11-02 @ 14:08:46
URL: http://missidetorka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0