Hör dom vita duvorna kvittra=)

Dålig uppdatering JA JAG VET men har faktiskt skrivit ett
lååångt inlägg från linas Iphone och hhrmm ja det försvann helt enkelt!
(sanningen är väl att jag inte förstår mig på den) skrattar

Min kära syster Josse ska gifta sig!!!
Kommer kanske i den där rosa klänningen igen hahaha
Grattis till er! <3


Min Theo har sovit hos mormor och morfar i lördags...
gick JÄTTE bra!!! men som vanligt sover han inte hemma ändå.
TUSEN tack för att ni ställde upp och ta han, så underbart att få
sova en hel natt. Betyder enormt mycket för oss!!!!

Han sitter i min famn nu och vill trycka på alla knappar -ajja!
haha tjatar även om Pa-Pa som han säger. så gulligt!!!

Förra veckan hade vi besök av Annie jätte mysigt!
Tusen tack för tröjorna, de behövde du verkligen inte. Jätte fina!

Har även sett mitt livs bästa film!!!!!
 *My sisters keeper* SJUKT bra
Blev både arg, ledsen och började tänka över mitt eget liv...
SE DEN!!! ska se den igen ...snart!

Idag träffade Theo sin tjej igen, det var länge sen.
Han har ju varit sjuk så mycket, hon ska även med på
babycafé imorgon... härligt och träffa er igen!!!!

Nä nu ska jag pussa på min sötnos innan det är natti natti
Skulle kunna pussa på han hur mycket somhelst..... ÄLSKAR HAN SÅ MYCKET!
Får väl erkänna att jag ibland smyger in vid hans säng och bara tittar och tittar och tittar....
Kommer även en tår ibland... han är så sjukt fin och jag är så glad att jag har honom!
eller att VI har honom.... älskade Theo!!!!! ♥♥♥♥


Kommentarer
Postat av: emily

håller precis med dig min vän, ibland kan man bara stirra på dom små liven i flera timmar, det svåra e då att inte börja pussa på dom:)

2010-02-15 @ 19:47:42
Postat av: annie

först o främst GRATTIS JOSSE!!! Så roligt! och my- kan ju bara inte låta bli att köpa nåt ibland..hihi..jättekul att träffa er.. härligt ni fått en dag för er själva..(L) Hoppas vi ses snart igen...Puss

2010-02-18 @ 17:12:18
URL: http://missidetorka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0