2010

Jag får inte rätt på den andra bloggen och nu ger jag upp...
Får väl fortsätta här ändå, ett tag iaf!
En uppdatering är minsann inte det lättaste..... MASSOR har hänt kan ni tro!
Jag gör det enkelt för mig en foto uppdatering skrattar

 Det har varit en underbart mysig jul (förrutom Theos maginfluensa)

 MASSOR av julklappar....

 Theo "kan själv" haha

 Men titta en gå vagn, tack!

 En evig väntan på kusinerna var det under julen!

 Snyggingarna på nyår =)

 Tomtebloss va roligt!!!

 Va snäll mot mig annars boxar jag ;)

 KUSINERNA KOM!!! den 5:e januari blev det en Simon och Linnéa

 Jag går även på baby-sim nu och det är jätte roligt, dyka kan jag med!

 Får väl ofentligöra Theos flickvän Olivia

 ja dom träffas ganska ofta, vad gör man inte för sin son haha

 Äter gärna själv...

 Lånat viggos mössa

 Theo o kusinen är ganska jämn stora nu hrrrmmm

 men inte växt ifatt oliver,tur!



 för övrigt är allt bra, avslutar med en bild på hur theo sover nuförtiden =)


Kommentarer
Postat av: sis

påtiden med en uppdatering ;-)

Kul med fotona!!!

kram

2010-01-18 @ 21:28:38
Postat av: annie

wiieeee- va kul! som ja längtat!! men du, när ska vi ses??miss youu....Puss

2010-01-19 @ 18:59:12
URL: http://missidetorka.blogg.se/
Postat av: angeliqa

Gud va många fina bilder =)

Nu var det alldeles för länge sedan vi träffades. Kan vi inte försöka få till en träff i veckan som kommer? Hälsa familjen

Kram Agge

2010-01-29 @ 18:46:42
URL: http://angeliqajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0